لوگو

ایزوسیانات کارون KP200

معرفی محصول
ایزوسیانات کارون KP200

ایزوسیانات کارون kp200 نوعی از ایزوسیانات است که از ترکیبات دارای جرم مولکولی، آروماتیک سه حلقه ای و دو حلقه ای تشکیل می شود. یکی از ویژگی های مهم این محصول جریان پذیری و ویسکوزیته به شمار می رود. این ایزوسیانات به رنگ قهوه ای است و با استفاده از فرمولاسیون خاص به تولید می رسد. ایزوسیانات kp200 سرعت واکنش پذیری بیشتری نسبت به ایزوسیانات آلیفاتیک دارد. همچنین این ماده در دو گرید off و on تولید و به بازار عرضه می گردد. در مواردی همچون: تولید ساندویچ پنل ها از گرید off و در مواردی همچون فوم یخچال از گرید on استفاده می شود. چنانچه این ایزوسیانات در معرض مستقیم آفتاب قرار گیرد، به رنگ زرد در می آید. در ادامه مطالب بیشتری درباره این محصول عنوان خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با آن تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

سایر محصولات

ایزوسیانات PM 200

کاربرد ایزوسیانات کارون kp200

از جمله مهم ترین کاربرد ایزوسیانات عبارت است از:

کاربرد ایزوسیانات کارون kp200

قیمت ایزوسیانات کارون kp200

ایزوسیانات kp200 نسبت به سایر ایزوسیانات قیمت مناسب دارند. به همین دلیل این ماده پرفروش تر هستند. برای این که قیمت روز و دقیق این محصول را بدست آورید، باید به صورت روزانه قیمت را استعلام کنید. ایران پیو یکی از نمایندگی های فروش بهترین ایزوسیانات است. شما تنها با یک تماس می توانید قیمت روز این محصول را دریافت کنید.

مزایای ایزوسیانات

در موارد زیر به برخی از برجسته ترین مزایای ایزوسیانات kp200 اشاره می کنیم:

نیاز به دریافت مشاوره بیشتری دارید؟

برای دریافت مشاوره بیشتر و پاسخ به هرگونه سوال در مورد خرید مواد اولیه پلی یورتان ایران پی یو با ما در ارتباط باشید

شرایط نگهداری ایزوسیانات کارون kp200

شرایط نگهداری ایزوسیانات کارون kp200

ایزوسیانات کارون kp200 باید در مکانی خشک، قرار گیرد. همچنین قرارگیری این محصول در مقابل نور مستقیم خورشید و رطوبت، می تواند باعث آسیب دیدن آن شود.

همچنین قرارگیری این  ماده در معرض ترکیباتی حاوی هیدروژن همچون آمین ها، آب، الکل و … ممنوع است. حتی در برخی موارد می تواند باعث انفجار این مواد نیز گردد و خسارات بالایی را به دنبال داشته باشد.

جمع بندی

ایزوسیانات که در ایران اغلب آن را با نام هاردنر می شناسند، یکی از محصولات شیمیایی است که در تهیه فوم پلی یورتان مورد استفاده قرار می گیرد. ایزوسیانات kp200 اغلب در ساخت و تهیه فوم سخت و منعطف، مبلمان، بسته بندی ها، تخت خواب، چسب، عایق و … به کار می رود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش خود را ثبت کنید

جهت ثبت سفارش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید

آدرس

تهران – توانیر جنوبی – انتهای خیابان نظامی گنجوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *