لوگو

آخرین پست ها

دسته بندی ها

Table of Contents

خرید انواع مواد فوم ضربه گیر در بالاترین سطح کیفیت

Table of Contents

انواع مواد فوم ضربه گیر بیشتر از جنس پلی اورتان هستند. چون این پوشش های پلیمری حالت ارتجاعی فوق‌العاده‌ای دارند. بنابراین به خوبی می‌توانند از لوازم شکننده و حساس محافظت کنند. البته بسته به نوع کاربرد فوم ضربه گیر لازم است تا به مواد پلی یورتان یکسری ماده شیمیایی دیگر هم اضافه شود. به همین منظور در این بخش از مطالب خود می‌خواهیم شما را با انواع فوم های ضربه گیر در بازار آشنا کنیم.

انواع مواد فوم ضربه گیر

انواع مواد فوم ضربه گیر

اگر می‌خواهید محصولات تولیدی خود را مطمئن‌تر و بدون صدمه دیدن به دست مشتریان برسانید باید حتماً از انواع فوم ضربه گیر استفاده کنید. امروزه این فوم ها با نام‌های مختلفی در شکل و ابعاد گوناگونی بیشتر از جنس پلی اتیلن و eva در ضخامت های مختلف تولید می‌شوند. از جمله موادی که در این فوم های ضربه گیر استفاده می‌شوند عبارتند از:

فوم پلی اتر

این نوع مواد فوم ضربه گیر حالت چند منظوره دارد. چون خیلی سبک بوده و ضربات محیط را به خود جذب می‌کند. پس یک مواد عالی برای تهیه فوم های ضربه گیر جهت بسته بندی اسباب بازی و بسیاری لوازم آرایشی است.

فوم‌ پلی استر

یکی از بهترین انواع مواد فوم ضربه گیر برای بسته بندی مطلوب فوم پلی استر است. این نوع مواد ضد حریق هستند و وزن بسیار سبکی دارند.

اتافوم

این نوع مواد فوم ضربه گیر چگالی بیشتری نسبت به فوم های پلی استر و پلی اتر دارد. همچنین خاصیت جذب فوق‌العاده‌ای را از خود نشان می‌دهد. پس این مواد برای بسته بندی لوازم الکتریکی و جا به جایی بسیاری تجهیزات دیگر مناسب است.

ولارا

این ماده یک محصول اکسترود شده است. همچنین سطح صافی دارد البته در بین انواع مواد فوم ضربه گیر می‌توان فوم ولارا را لمینت هم کرد یا اینکه سطح آن را با استفاده از نوارهای چسب پوشاند. در زمان خرید این نوع مواد فوم ضربه گیر توجه داشته باشید که Volara به شکل رولی عرضه می‌شود.

سلولز

خرید انواع مواد فوم ضربه گیر در بالاترین سطح کیفیت

در بین انواع مواد فوم ضربه گیر بیشتر سلولز برای تهیه اسفنج های خانگی به کار می‌رود. این ماده یک نوع الیاف سلول باز است که قدرت جذب کنندگی بالایی دارد.

مموری فوم

این نوع مواد فوم ضربه گیر یک ماده ویسکوالاستیک هستند. یعنی بعد از وارد آمدن فشار و ضربه به حالت اولیه خود برمی‌گردند. پس مموری فوم با کیفیت بالایی می‌تواند برای کاربردهای مختلفی از جمله بسته بندی مناسب هستند.

فوم لوکس

این نوع فوم با نام ایولون هم شناخته می‌شود. همچنین خیلی سفت و متراکم است. از این رو وزن سنگینی دارد مهم‌تر اینکه برای ساخت انواع فوم ضربه گیر بسیار کم هزینه است.

فوم ریباند

فوم ریباند یکی از ارزان ترین انواع مواد فوم ضربه گیر از جنس پلی اورتان است. این ماده شیمیایی بسیار انعطاف پذیری بالایی دارد. چون از باقیمانده فوم های مختلف همراه با مقداری چسب ساخته می‌شود‌.

فوم لاتکس

فوم‌ لاتکس از جمله فوم های ضربه گیر سبک است که حباب‌های زیادی دارد. این نوع مواد ضربه گیر از لاتکس مایع ساخته می‌شود بنابراین از استحکام کششی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. از این رو برای حمل و نقل انواع کالا و بسته بندی بسیاری اقلام مختلف کارایی خوبی دارد.

فوم سریع خشک

یکی دیگر از انواع مواد فوم ضربه گیر در بازار، فوم خشک سریع است. این نوع فوم تخلخل‌های زیادی دارد پس در صورت خیس شدن به سرعت خشک می‌شود‌. به همین دلیل برای بسته بندی بسیاری از لوازم می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

خرید انواع مواد فوم ضربه گیر

امروزه فروشندگان زیادی در اقصی نقاط کشور اقدام به توزیع انواع مواد فوم ضربه گیر کرده‌اند. اما قیمت مواد فوم ضربه گیر در بین فروشندگان سراسر کشور با نرخ های متفاوتی عرضه می‌شود. چون اولاً کیفیت هر کدام از شرکت های تولیدکننده با یکدیگر متفاوت است. دوما بیشتر این فروشندگان واسطه هستند. پس قطعاً بدون توجه به کیفیت محصول تنها میزان سهم سود خود را از فروش انواع مواد فوم ضربه گیر در نظر می‌گیرند.

از این رو به شما توصیه می‌کنیم برای حذف این واسطه‌ها و خرید مرغوب ترین انواع مواد فوم بسته بندی بهتر است با تولیدکنندگان اصلی در ارتباط باشید. تا ضمن خریدی باکیفیت‌تر، قیمتی مقرون به صرفه را برای خرید محصول مورد نظرتان بپردازید. پس اگر شما هم به دنبال مرکزی معتبر برای خرید انواع مواد فوم ضربه گیر هستید می‌توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت مهندسی ایران پی یو تماس بگیرید.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید برای تهیه انواع فوم بسته بندی مانند فوم زغال سنگ، فوم ضد الکتریسیته ساکن، فوم شبکه و فوم‌ پلی اتیلن مرغوب ترین مواد را تهیه کنید. باید حتماً به دنبال موادی باشید که دارای گواهی استاندارد هستند، امکان رنگ پذیری دارند و در طرح های مختلفی تولید می‌شوند. از طرفی لازم است مواد فوم ضربه گیر حتماً حالت ارتجاعی داشته باشد؛ کاملاً بهداشتی باشد و با پوست سازگار باشد. به همین منظور ما در شرکت مهندسی ایران پی یو سعی کرده‌ایم تا مرغوب ترین مواد فوم ضربه گیر را بدون واسطه با نازل ترین قیمت به دستتان برسانیم.

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *