لوگو

آخرین پست ها

دسته بندی ها

Table of Contents

همه چیز در رابطه با خرید ایزوسیانات کارون 

همه چیز در رابطه با خرید ایزوسیانات کارون 

Table of Contents

اگر برای صنعت خود به دنبال ایزوسیانات هستید ما نوع ایرانی پتروشیمی کارون با بهترین کیفیت و قیمت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مجموعه ایران پیو این صفحه را جهت آشنایی بیشتر با این محصول با کیفیت کارون طراحی و تدارک دیده است. پس برای داشتن اطلاعات کامل درباره خرید ایزوسیانات کارون Buy caron isocyanate تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

ایزوسیانات کارون چیست؟

ایزوسیانات کارون چیست؟

ایزوسیانات یکی از انواع هاردنر پلی یورتان می‌باشد. این هاردنر یکی از شاخه‌های متیل دی فنیل دی پلی‌ یورتان MDI است. با توجه به چند خط گذشته می‌توان گفت یک ترکیب از خانواده ایزوسیانات‌ها است. این ترکیب کاربرد زیادی در تهیه فوم گرم، سرد و کف‌پوش‌ها دارد و به صورت پلیمریک در بازار عرضه می‌شود. اگر دقیق‌تر بررسی کنیم باید بگوییم که نوع پلیمری KP200، مخلوطی از پلی یورتان کاروماتیک دو حلقه‌ای mmdi، سه حلقه‌ای و ترکیباتی که دارای جرم مولکولی بالاتر هستند، است. ترکیب KP200 که ماده‌ٔ شیمیایی مهم و تجاری است در کشور عزیزمان نیز تولید می‌شود. سازندهٔ داخلی نوع KP200 پلی یورتان KP200، شرکت پتروشیمی کارون می‌باشد. این سازنده در شهر کارون فعالیت خود را آغاز کرده و به همین دلیل مادهٔ KP200 با نام ایزوسیانات کارون نیز شناخته می‌شود.

در پتروشیمی کارون این محصول در سه گرید KP200، KP600 و KP50 جهت برآورده ساختن نیاز صنایع مختلفی از جمله صنعت یخچال‌‌سازی، ساندویچ پنل‌ها و انواع فوم‌ها تولید و توضیع می‌شود.

در ادامه شرح مختصری از هر کدام گفته خواهد شد:

  • نوع KP50 دارای ویسکوزیته پنجاه تا صد و پنجاه سانتی است و نقشی مؤثری در تولید ویسکوالاستیک‌ها دارد.
  • نوع KP200 دارای ویسکوزیته صد و پنجاه تا سی‌صد و پنجاه پواز است و در تولید فوم‌های سخت با دانسیته بالا و پایین، فوم‌های به کار برده شده در صنعت خودرو، صنعت چسب و فوم‌هایی که عایق صوتی هستند به کار برده می‌شود.
  • از جدیدترین تولیدات پتروشیمی کارون می‌توان گریدهای KP600 را نام برد که در ساندویچ پنل‌ها، بلوک‌های فومی که در قالب Continuous تولید می‌شوند و فوم‌های عایق مفید واقع شده است.

شرکت کارون، منبع تولید داخلی ایزوسیانات

شرکت کارون، منبع تولید داخلی ایزوسیانات

شرکت پتروشیمی ایزوسیانات کارون گرید KP200 خود را برخلاف ایزوسیانات خارجی با قیمت مناسبی به بازار داخلی عرضه می‌کند و می‌توان گفت کشور را از این نظر تأمین کرده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به ویسکوزیته و جریان‌پذیری مناسب اشاره کرد. همچنین نوع KP200 دارای رنگ قهوه‌ای و درصد عاملیت شش و دو دهم تا هفت و دو دهم می‌باشد.

طی چند سال‌ اخیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور که ناشی از نوسانات قیمت ارز بوده است. درصد خرید ایزوسیانات کارون در تولید فوم‌های یخچالی نسبت به گریدهای مشابه خارجی بسیار بیشتر شده و رشد چشمگیری داشته است. همچنین بهبود کیفیت گرید KP200  پتروشیمی کارون نیز تاثیر بسیاری به دنبال داشته است.

این محصول داخلی و ایرانی KP200 ایزو در دو گرید ON و OFF  تولید می‌شود. به طور مثال در مواردی مانند فوم یخچال از گرید ON و در سایر موارد مانند ساندویچ پنل‌ها و دیگر محصولات فوم پلی یورتان گرید OFF به کار برده می‌شود.

خرید ایزوسیانات کارون بیشتر مواقع با گرید ON انجام می‌شود؛ امّا وابسته به شرایط محصول نهایی اگر قیمت تمامیه مواد اولیه ایزوسیانات از اهمیت بالایی برخوردار باشد گرید OFF نیز تولید خواهد کرد.

همچنین بخوانید:   ایزوسیانات PM200

قیمت ایزوسیانات کارون

نوع KP200 به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد از پرفروش‌ترین‌های این ماده به حساب می‌آید. برای دانستن قیمت دقیق آن می‌توانید از طریق همین وب‌ سایت به صورت روزانه استعلام بگیرید. از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید محصولات کارون به آن توجه داشت حجم آن است که در میزان قیمت نیز مؤثر است.

سخن آخر

شما می‌توانید از طریق صفحه ایران پی یو با مشاورین این حوزه در ارتباط باشید و از اطلاعات روز ایزوسیانات شرکت پتروشیمی کارون باخبر شوید و بسته به نوع نیازتان از همین درگاه سفارش خود را ثبت کنید.

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *